Wynajem pomieszczeń i organizacja wydarzeń

Nawiązując do chlubnej, wielowiekowej tradycji największych i najważniejszych ceremonii dawnej Rzeczypospolitej, Zamek Królewski w Warszawie udostępnia swe wnętrza ekspozycyjne celem organizacji wielu współczesnych wydarzeń kulturalnych i okolicznościowych. W jego murach odbywają się imprezy oraz spotkania o różnorodnym charakterze: uroczystości państwowe i dyplomatyczne, konferencje naukowe, kongresy międzynarodowe, sympozja, wykłady, koncerty, gale jubileuszowe, promocje, recepcje itp. Wspaniały wystrój sal zamkowych zapewni odpowiednią, wytworną oprawę planowanym przez Państwa przedsięwzięciom. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty.
 
Warunki rezerwacji:

W celu dokonania rezerwacji należy skierować pismo do Dyrektora Zamku Królewskiego, prof. Wojciecha Fałkowskiego (Zamek Królewski w Warszawie – Muzeum, plac Zamkowy 4, 00-277 Warszawa, e-mail: protokol@zamek-krolewski.pl lub fax: +48 22 35 55 127) z prośbą o zgodę na realizację projektu imprezy. Powinno ono zawierać następujące informacje: nazwy wynajmowanych sal, datę, ramowy czas trwania wraz z krótkim opisem charakteru uroczystości, liczbę uczestników, wstępny scenariusz, kontakt do osoby odpowiedzialnej za organizację.

Szczegółowych informacji na temat dostępności terminów oraz warunków organizacji imprez w naszym muzeum udziela Dział Protokołu i Organizacji Wydarzeń. Kontakt>

Propozycje wykorzystania sal

tab

***) zależnie od scenariusza uroczystości

Zdjęcia i opisy sal:


Source URL: https://www.zamek-krolewski.pl/node/551